Handel internetowy jest coraz popularniejszy. Rosnąca liczba klientów to wynik zapewnianego komfortu oraz coraz lepszych zabezpieczeń w kwestii ochrony danych osobowych i praw klienta. Początkowo wiele osób sceptycznie podchodziło do zakupów w sieci.
W Internecie nie możemy przymierzyć odzieży. Nie mamy pewności, czy towar na zdjęciu rzeczywiście tak wygląda. Kolory zależą od precyzji aparatu a opis może być fałszywy. Żebyśmy nie musieli rezygnować z wygody, jaką są zakupy w sieci sprzedawcy podają dokładny rozmiar lub szczegółowe wymiary. Niekiedy umieszczają tabelę rozmiarów, która umożliwi nam zmierzenie konkretnych partii ciała i określenie wielkości ubrania, jakiego potrzebujemy. Jeszcze jedną istotną kwestią jest możliwość odesłania produktu. Zdarza się, że producenci zamieszczają w internecie nowe sukienki i kolekcje szybciej, niż pojawią się one w tradycyjnych sklepach.
Zgodnie z prawem klienta możemy oddać wyłącznie ten towar, który jest niezgodny z opisem lub uszkodzony. Jeśli zwracamy go z innych przyczyn finalizacja transakcji zależeć będzie od indywidualnych ustaleń. Pobranie prawidłowych wymiarów i zachowanie rozsądku z pewnością pozwolą nam na radosne zakupy ubrań online, które zostaną nam dostarczone pod same drzwi.
Niektórzy twierdzą, że kupowanie online ma zalety, że oszczędza czas. Praktycznie może zdarzyć się różnie. Jesli kupimy produkt, który będziemy musieli wymieniać, może zdarzyć się tak, że zdążylibyśmy w czasie spędzonym przed komuterem na załatwianiu reklamacji przejść kilka sklepów. Jeśli ktoś szuka oszczędności, musi zwrócić uwagę na koszty przesyłki, bo moze okazać się, że za ubranie zapłacimy więcej, niż w sklepie obok. Niektórych internautów interesuje moda i można pokusić się o stwierdzenie, że większość markowych ubrań trzeba jednak przymierzyć
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz