środa, 31 sierpnia 2011

Moda w witrynie polskich galerii?


<strong>Moda w witrynie polskich galerii</strong></p>
<p>Wielu z nas uważa, że synonimem bycia modnym jest bycie bogatym. Myślimy, że moda zarezerwowana jest jedynie dla osób z wypchanymi portfelami, bo przecież kolekcje wielkich kreatorów mody do tanich nie należą. Jednak, czy to na pewno musi być prawdą?</p>
<p>Moda to nie tylko wielcy projektanci, ale również twórcy którymi jesteśmy my sami.<em> </em>Dlatego, jeśli nie mamy wystarczająco dużo pieniędzy by zaopatrzyć się w ubrania prosto z najnowszych kolekcji, nic nie stoi na przeszkodzie, by mimo to być modnym i ubierać się w kreacje które są wpisane w najnowsze trendy.</p>
<p>Jedną z alternatyw są sieciówki. Sklepy te błyskawicznie kopiują najlepiej sprzedające się projekty z wybiegów. Dzięki nim możemy poczuć się jak Kate Moss, czy <em>Baptiste Giabiconi, nosząc ciuchy zaprojektowane na wzór kreacji ze stron Vouge’a w miarę przystępnej cenie</em><em>.</em> Niestety często jakość ubrań międzynarodowych sieci odzieżowych, pozostawia wiele do życzenia. Kupując odzież w sklepach sieciowych, płacimy głównie za metkę. W większości ubrania te, są masowo produkowane w Azji oraz niestarannie wykonane.</p>
<p>Czy poza zakupami w sieciowych sklepach, mamy jeszcze jakiejś wyjście? Tak – jeśli ktoś szuka miejsca, w którym w miłej atmosferze kupi ubrania których potrzebuje –  odpowiednią dla niego opcją będą Centra Handlowe oferujące ubrania polskich producentów.</p>
<p>Bazarowa oraz jarmarczna sprzedaż, pamiętająca lata 90-te przechodzi do lamusa. Powstaje coraz więcej centrów handlowych, w których możemy zaopatrzyć się w ubrania oferowane przez polskich producentów bez obaw, że zakupy będzie nam utrudniał deszcz kapiący na głowę lub tłumy ludzi przeciskające się wąskimi alejkami na bazarze.</p>
<p>Polskie centra handlowe oferują nam zakupy w przyjemnym otoczeniu. Warunki w takich centrach nie odbiegają atmosferze Galerii Handlowych. Po zakupach, możemy odwiedzić restaurację i zjeść obiad, lub kupić coś słodkiego w cukierni.</p>
<p>Aby utrzymać się na rynku, polskie marki nie mogą sobie pozwolić na kiepską jakość.  W ich wypadku nie płacimy za metkę, gdyż firmy odzieżowe w Polsce nie potrzebują wielkich nakładów na reklamę, jak przedsiębiorstwa sieciowych marek z zachodu.</p>
<p>Jak mówi właściciel centrum handlowego King Square, na Krakowskim Płaszowie:</p>
<blockquote><p><em>„Celem otworzenia galerii handlowej, gdzie swoje butiki mają polscy producenci było stworzenie alternatywy dla ludzi, którym nie odpowiada atmosfera zakupów  na bazarach czy w halach targowych a nie stać ich by robić zakupy w drogich galeriach lub zwyczajnie nie mają na to ochoty. Stworzyliśmy takie miejsce – w atmosferze luksusowej galerii handlowej, w którym sprzedajemy odzież damską i męską, obuwie oraz dodatki wysokiej klasy. Z tą różnicą, że pochodzą one z Polski dzięki czemu są znacznie tańsze.”</em></p></blockquote>
<p>Miejmy nadzieję, że tego typu miejsc będzie powstawało w Polsce coraz więcej. To bardzo korzystne zarówno dla polskiego kapitału, polskiej gospodarki jak również dla kieszeni wielu z nas.<br />
<b>Artykuł z serwisu Airstar.pl<a href="http://www.airstar.pl" title="Informacje prasowe" onclick="this.target='_blank'">  Darmowe artykuły do przedruku</a><br />
Autor: mathi     </b><br />
<em>Podziel się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem. Dodaj artykuł na Airstar.pl</em>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz