piątek, 16 września 2011

Magnetyzm klubów zakupowych




Jeśli jeszcze o nich nie słyszeliście to z pewnością i na Was przyjdzie ten czas. Kluby zakupowe wkraczają bowiem z impetem w tak dobrze znaną już większości z nas przestrzeń jaką niewątpliwie jest Internet.



Choć na rynku polskim obecne są one dopiero od niedawna to jednak
przebojem podbijają serca konsumentów. Dodajmy, coraz bardziej świadomych konsumentów, którzy dokonując zakupów w Internecie szukają najatrakcyjniejszych rozwiązań. Zapewniają im to właśnie, miedzy innymi, kluby zakupowe. A karty przetargowe mają trzy: ekskluzywność, styl oraz bezpieczeństwo.

Sukienka D&G - sugerowana cena sprzedaży = 6147 zł; cena Stilago = 1229,4 zł; rabat = 80%EKSKLUZYWNOŚĆ


Żyjesz w XXI wieku. Lubisz wyglądać stylowo, ale nie chcesz wydawać fortuny na ubrania. Jesteś konsumentem jak każdy z nas więc szukasz okazji również w Internecie, ale serwisy aukcyjne
i wirtualne sklepy nie gwarantują tego, na czym Tobie zależy najbardziej. W końcu znajdujesz, rejestrujesz się i kupujesz - jesteś pełnoprawnym członkiem ekskluzywnego klubu zakupowego.

Tak, tak wszelkiego rodzaju kluby (zakupowe również) oferują nam ową elitarność. Przysługują nam wysokie rabaty, korzystamy z możliwości wyboru między najbardziej pożądanymi markami europejskimi, uczestniczymy
w jedynych w swoim rodzaju kampaniach sprzedażowych.

Dlaczego przyciąga nas ekskluzywność? To proste lubimy samo poczucie przynależności grupowej. A jeśli wiąże się ono
z jeszcze innymi profitami (jak prestiż, bezpieczeństwo czy siła) tym lepiej. Znaleźliśmy się w najlepszym gronie.


STYL


Jesteś już zarejestrowanym członkiem klubu zakupowego? Wiesz zatem doskonale, że w jego ramach możesz liczyć na upolowanie najlepszych jakościowo produktów. Jakich dokładnie? Ubrań oczywiście, obuwia, akcesoriów i dodatków oraz niejednokrotnie drobnego sprzętu
z kategorii: wyposażenie domu.

To, co jednak w tym wszystkim jest najważniejsze to fakt, że kluby zakupowe posiadają w swojej ofercie najmodniejsze w danym sezonie, najbardziej stylowe propozycje. Nierzadko oferowane marki są trudno dostępne (zwłaszcza w Polsce) lub nawet w ogóle nie ma możliwości nabycia ich kraju. Jedynym rozwiązaniem są zatem zakupy w Internecie.Okulary Romeo Gigli - sugerowana cena sprzedaży = 573 zł; cena Stilago = 114,6 zł; rabat = 80%

BEZPIECZEŃSTWO

Po zarejestrowaniu się w klubie zakupowym przychodzi czas na decyzję w sprawie konkretnego produktu. I tutaj możemy być pewni wszelkie artykuły dostępne w kampaniach klubowych, pochodzą bezpośrednio od producenta. Nie musimy mieć obaw co do ich oryginalności.

Kolejna kwestia to finanse. Kupując w Internecie chcemy mieć gwarancję, że nasze pieniądze zostaną dobrze wykorzystane. Minusem jest, że w większości klubów zakupowych to klient finansuje zakup zamówionego towaru. Ale jest wyjątek - Stilago gdzie wszelkie płatności dokonywane są dopiero przy odbiorze przesyłki. Dzięki temu nie ponosisz żadnego ryzyka i nie blokujesz pieniędzy płacąc z góry. Szalę przeważa możliwość bezproblemowego zwrotu zakupionego towaru w ciągu czternastu dni (znów Stilago, ponieważ inne kluby ograniczają ten czas do 10 dni) oraz kontakt z Biurem Obsługi Klienta w razie ewentualnych pytań.

Jak widać dbałość o bezpieczeństwo i komfort klienta to jedno z priorytetowych zadań klubów zakupowych, które dystansują w ten sposób wszelkie serwisy aukcyjne oraz sklepy internetowe.

Czego nam jeszcze trzeba?

Sposoby dokonywania zakupów ulegały zmianie na przestrzeni wieków. Najnowszą ich formą są kluby zakupowe, które tworząc stosunkowo łatwo dostępne społeczności przyciągają coraz szersze grono użytkowników oferując w zamian szereg korzyści. Ekskluzywność, styl i bezpieczeństwo tym właśnie przyciągają nas kluby zakupowe. Dobrze, że w zamian za naszą lojalność możemy liczyć na tak poszukiwane dzisiaj wartości. Czego nam jeszcze trzeba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz